۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸

گرامیداشت دهمین سال درگذشت جانی کش با یک کتاب

گرامیداشت دهمین سال درگذشت جانی کش با یک کتاب

یک کتاب جدید از عکس‌های زندگی جانی کش خواننده مشهور موسیقی کانتری آمریکا، به زودی به بازار می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این کتاب جدید در دهمین سالگرد درگذشت این خواننده مشهور موسیقی محلی آمریکا، با عنوان «زندگی دیده نشده: جانی کش یک زندگی مصور» قرار است در تاریخ 13 اوت (22 مرداد) به بازار بیاید.

این مجموعه که همراه یک سی.دی از ترانه‌های این خواننده محبوب است را سونی به بازار می‌فرستد.

این کتاب 192 صفحه‌ای که به قیمت 29.95 دلار عرضه می‌شود، شامل عکس‌های نادر و حتی عکس‌هایی است که تاکنون جایی از وی دیده نشده و از آرشیو سونی در این کتاب گردآمده‌اند. عکس‌هایی از مصاحبه‌های جانی کش و تصاویری از او در کنار خانواده‌اش دیگر عکس‌هایی هستند که در این مجموعه گرد آمده اند.

روزان کش دختر او در این باره گفت خیلی از این عکس‌ها را دیده ام، اما عکس‌هایی هم در این مجموعه وجود دارند که حتی من هم تاکنون آنها را ندیده بودم.

مجموعه موسیقی همراه این کتاب با همین عنوان نیز شامل شماری از ترانه‌های جانی کش است که در کنسرت‌ها اجرا شده یا در استودیو ضبط شده بودند.

جانی کش که در 71 سالگی و در 12 سپتامبر 2003 درگذشت، از مشهورترین و محبوب ترین خوانندگان سبک کانتری آمریکا بود. او به دلیل عوارض ناشی از بیماری دیابت درگذشت. وی که با لقب مرد سیاه‌پوش نیز شناخته می‌شود، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین موسیقیدانان قرن بیستم شناخته می‌شود و برنده چندین جایزه گرمی شده بود.

کد خبر 2105636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha